Vårt älskade hem, långt, långt ute i skogen...

Beläget vid en sjö...

fredag 16 januari 2009

Landat hos svärmor

Hej,
nu är jag hemma hos svärmor och svärfar. Båda barnen sover. Lill-grabben har varit underbar hela dagen, inte haft ett enda av sina trots- utbrott. Fantastiskt och faktiskt väldigt ovanligt. Lill-tjejen, blott 2,5 månad gammal har haft sitt glada lynne som vanligt.

Känner mig lite bekymrad därför att en av mina bästa vänners pappa ligger på sjukhus och det är inte så gott med honom. Jag sänder honom så mycket positiva tankar jag bara kan.


Jag skrev ju igår om att julen började stökas bort hemma hos mig och att nytt foder satts upp. Kan bara säga att det är kaos hemma hos mig- skönt att åka iväg även om jag vet att ingen ställer iordning medans jag är borta. Jag har en massa (roligt) arbete framför mig till veckan. Möblerna ska ju målas också.
Kolla mitt kök- helt fruktansvärt!






Ha det så jättebra,

kram från Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar