Vårt älskade hem, långt, långt ute i skogen...

Beläget vid en sjö...

tisdag 13 januari 2009

Välkommen

Så har jag då äntligen gjort det som mina vänner talat om så länge, alltså skaffat en egen blogg. Detta med bloggande är helt nytt, det är för bara ett par dagar sedan som jag upptäckt hur kul och inspirerande det är att kolla in andras bloggar. Nästan dreglande har jag suttit vid datorn och låtit mig inspireras och hänföras av alla underbara vita, lantliga hem som jag funnit.
Jag kommer att bygga upp min blogg undan för undan. Det blir väl lite babbel i vardagen, lite om barnen och förhoppningsvis mycket om heminredning.

Jag är fn föräldraledig och hemma på heltid. UNDERBART är det, att få vara med de små, ta dagen som den kommer och bara vara.
Nå, det jag ville komma fram till med allt detta babblande är att Du är hjärtligt välkommen till min blogg. Som sagt, idag är den inte mycket för världen, men det kommer, det kommer...
Titta gärna in igen!


Kram från Petra

1 kommentar: